Customer Service
Voldoet een product of bedrukking niet (helemaal) aan uw verwachting?
Wat moet u doen als een product niet aan uw verwachting voldoet, ondanks dat u van onze mogelijkheid gebruik heeft gemaakt om een fysiek monster te ontvangen?
Hierbij leggen we u stap voor stap uit wat u kunt doen en, hoe wij u zullen helpen.
Stap 1: Stuur binnen 3 werkdagen na ontvangst van uw bestelling een email naar info@tigerconcept.nl met daar in:
- Uw bedrijfsnaam, naam, email en telefoonnummer
- Het referentie nummer van uw bestelling (voorbeeld: TC1234)
- De productnaam van het betreffende artikel
- Omschrijf duidelijk waarom het product of de bedrukking niet aan uw verwachting voldoet, en stuur foto’s mee.
- Geef aan hoeveel stuks het probleem hebben.
- Hoe kunnen wij voor u dit probleem oplossen
Stap 2: Binnen 24 uur zullen wij de ontvangst van uw opmerking bevestigen per email en/of telefonisch. Mogelijkerwijs nemen wij contact met u op voor aanvullende informatie.
Stap 3: Binnen 5 werkdagen zullen wij met onze terugkoppeling komen of voorstel om het probleem op te lossen
Mochten we er samen toch niet uitkomen, dan zal uw klacht worden voorgelegd aan de PPP klachten commissie. (PPP = de promotionele branche vereniging). De kosten hieraan verbonden zullen moeten worden betaald door de partij die in het ongelijk is gesteld. Kijk voor meer informatie in onze algemene voorwaarden.
Nog vragen?
Hewft u vragen over het product, de drukproef, kleuren, bedrukking of andere vragen? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, we kijken graag met u mee. info@tigerconcept.nl of bel 030 2600 400